Tuesday, September 4, 2018

4th Sep. Typhoon -control measures 台風対策だぞ

Typhoon -control measures
日 台風対策だぞ



 
Kaito woke up before I left home and then
  Kaitoマンは出発前に起きて、


 
see me off.
  見送ってくれました。






At the art museum in Matsumoto city center,
  松本市街地の美術館から


 
I took a school bus.
  スクールバスに乗りました。


 
We jogged in the morning as usual. Nothing special today.
  朝いつも通り走りました。特に変わったことのない1日でした。


 
After school, I ate Chinese noodles at AEON mall.
  帰りにイオンモールでラーメンを食べました。


 
I couldnt stay longer there because,
  ゆっくりしていられませんでした。なぜなら、






A typhoon is coming.
  台風が来ているからです。


 
I struck my vacation house and
  前もって別荘をたたみ、






moved our plants in advance.
  植物を移動させました。


 
Kaito was watching Anpanman DVD.
  アンパンマンのDVDを見ました。

No comments:

Post a Comment