Saturday, September 15, 2018

15th Sep. Huge Size Fried Noodles デカイ焼きそばだぞ

Huge Size Fried Noodles
15日 デカイ焼きそばだぞ



 
We put our water world away but we can use the water slider as a normal slide.
  ウォーターワールドを片付けました。ウォータースライダーは普通の滑り台として使えます。


 

I helped Tamamis father to bring a sofa from acquaintances house.
  ソファをTamamiさんの両親の知り合いの家から運ぶのを手伝いました。




 
I made okonomiyaki, a meat and vegetable pancake.
  お好み焼きを作りました。





Kaito always tries to stand up on a chair.
  Kaitoマンはいつも椅子の上に立とうとします。


 
He is very vigorous.
  とても元気です。





We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。





Kaito really likes watching trains passing through.
  Kaitoマンは通過電車を見るのがとても好きです。





We watched Tom&Jerrys DVD.
  トムとジェリーを見ました。





Todays game. What a huge fried noodles!
  今日の獲物!デカイ焼きそば!





Kaito is pretending to fix the bookshelf.
  Kaitoマンは本棚を修理しているふりをしています。

No comments:

Post a Comment