Saturday, September 8, 2018

8th Sep. From a motorman's seat 運転席からだぞ

From a motorman's seat
日 運転席からだぞ



 
Kaito was sitting on his rocking chair in the morning.
  Kaitoマンはロッキングチェアに座っていました。


 
I worked a little.
  少し仕事をしました。





After drying clothes,
  洗濯物干しの後、





Kaito played application of trains on tablet PC.
  タブレットで電車アプリをしました。





I asked Kaito to bring a circular notice to the next house.
  回覧板を回す用Kaitoマンにお願いしました。





Although the next house is located 150 feet far from our house, Kaito knows where he should go.
  次の家まで50m程離れて、曲がった所にあるのですが、Kaitoマンはどこに行けばいいか知っています。





We went shopping and
  買い物に行き


 
Kaito enjoyed operating Shinkansen.
  Kaitoマンは新幹線の運転を楽しみました。





Kaito said Nya-nya to the cat and then
  Kaitoマンはネコにニャーニャと言い、


 
said Wan-wan to the dog.
  犬にワンワンと言いました。





Kaito drove an Anpanman car.
  アンパンマンカーを運転しました。





Finally he watched the movie from a motormans seat of Kintetsu Urban Liner he has taken many times when we go back to Osaka.
  最後に大阪に行く時何度も乗っている近鉄アーバンライナーの運転席映像を見ました。

No comments:

Post a Comment