Wednesday, September 12, 2018

12th Sep. One more shelf もう一つ棚だぞ

One more shelf
12日 もう一つ棚だぞ





Although Kaito was in a bad mood when we were drying clothes.
  洗濯物を干している時Kaitoマンは不機嫌でしたが、






He was laughing when he was lying on the floor.
  床に寝ている時は笑っていました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。






I completed another small shelf at school.
  学校でまた小さい棚を作りました。


 
I brought one of them to my house.
  一つを家に持って帰りました。






It was used for the step to climb up the bigger shelf.
  それは、大きい棚に上るための階段になりました・・・。






Kaito was sitting on the rocking chair with his legs dangling.
  Kaitoマンは脚をぶらぶらしながらロッキングチェアに座っていました。

No comments:

Post a Comment