Saturday, March 31, 2018

31st Mar. Skeleton 骸骨だぞ

Skeleton
31日 骸骨だぞ






Kaito played with Anpanman toy.
  アンパンマンのおもちゃで遊びました。





I moved to Omachi city and
  大町市へ移動し、


 


enjoyed skiing at Kashimayari ski field.
  鹿島槍でスキーを楽しみました。





Its getting hotter lately, there is less snow.
  だんだん温かくなってきているので、雪が減っています。






The scenery was great!
  景色は最高でした。





Bumps were very deep and dangerous.
  コブは深く危険でした。





On the way back, I tried the bingo game alone and
  帰りにビンゴに参加し、


 
got the skeleton and toy of ship for Kaito.
  Kaitoマンの骸骨と船のおもちゃを手に入れました。





Oh, Tanuo~!
  Tanuoがいる~!


 
I had my hair cut.
  散髪しました。


 
Kaito likes ship and
  Kaitoマンは船と





Anpanman DVD
  アンパンマンDVDと


 
dinosaur roller coaster but
  恐竜コースターが好きですが、





he is scared of a skeleton and  
  骸骨と


 
brushing teeth.
  歯磨きは怖いようです。

No comments:

Post a Comment