Wednesday, March 28, 2018

28th Mar. 3rd Anniversary, 20 months 3周年・20か月だぞ

3rd Anniversary, 20 months
28日 3周年・20か月だぞ






Kaito helped me drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しのお手伝いをしました。


 
He really likes the dinosaur roller coaster.
  恐竜コースターが大好きです。






Kaito touched the TV screen and
  テレビ画面に触って、


 
said Wanwan (=dog)
  ワンワンといいました。


 
I worked in the morning and took a leave in the afternoon.
  午前働いて、午後年休をとりました。


 
I will be in charge of the chief of the 1st grade of high school
  高等部1年の学年主任になります。




On the way back, I prepared for the price of summer tires.
  帰りに夏タイヤの下調べをしました。

 
 
Tires of CX-5 are very expensive, though its cheeper than that of snow tires.
  CX-5のタイヤはとても高いです。それの冬タイヤより安いですが・・・。





Kaito was sleeping but
  Kaitoマンは寝ていましたが、





we took him to the city center because
  町へ連れ出しました。なぜなら


 
It was our 3rd anniversary of marriage and Kaitos 20 months birthday so
  結婚3周年なのと、Kaitoマンの20か月誕生日なので、





We book the luxurious hotel.
  豪華なホテルをとったのです。





We ate delicious food and
  豪華な食事をして、


 
Kaito ate a strawberry whole.
  イチゴを丸ごと食べました。





Kaito tries to touch an elevators buttons and
  Kaitoマンはエレベーターのボタンと





Anpanmans nose.
  アンパンマンの鼻を触ろうとします。





He played in the ball pool.
  Kaitoマンはボールのプールで遊びました。





We had a precious time there.
  価値のある時間を過ごしました。

No comments:

Post a Comment