Sunday, March 18, 2018

18th Mar. Really Like It とても好きだぞ

Really Like It
18日 とても好きだぞ






I went for a jog in the morning.
  朝、走りました。





Kaito likes the roller coaster very much.
  とてもお気に入りのようです。


 
We visited the shopping mall LAKE WALK and
  レイクウォークに行き、






had lunch there.
  昼食でした。


 
Following that we moved to APINA and
  その後、アピナへ移動し、





met the dog called Mame-shiba.
  豆しばさんに会いました。


 
Although we lost at the premium bingo game,
  プレミアムビンゴで敗退しましたが、


 
we got the toy. Kaito must like it.
  このおもちゃを獲りました。Kaitoマン好きに違いない!


 
We enjoyed shopping.
  買い物をしました。


 
Kaito has a lot of toys.
  Kaitoマンはたくさんおもちゃを持っています。





The baby dinosaurs are climbing steps and then,
  赤ちゃん恐竜たちが階段を上り、


 
slide down to the bottom.
  下まで滑りおります。

No comments:

Post a Comment