Monday, March 26, 2018

26th Mar. Osaka 4 大阪だぞ4

Osaka 4
26日 大阪だぞ



 
Kaito drank tea in the morning.
  Kaitoマンはお茶を飲みました。


 
He looked pleased at new Anpanman toy.
  新しいアンパンマンのおもちゃが気に入ったようです。



We went out with my father Kazuo.
  Kazuoさんと表に出ました。



We enjoyed flower viewing as well today on the way to the station.
  駅への道中で、今日もお花見を楽しみました。



Kaito saw trains great many times in Osaka, because we can see trains every 2 or 3 minutes.
  Kaitoマンは大阪で非常にたくさんの電車を見ました。2,3分おきに電車が来ますので。長野県では・・・


 
First we visited Nara.
  初めに奈良へ行きました。



Kaito is brave and he isnt afraid of deer.
  Kaitoマンは勇敢で、鹿を恐れません。



On the way to Toudaiji Temple, we saw a lot of beautiful cherry blossoms.
  東大寺まで行く途中、たくさんのきれいな桜を見ました。



9 years have passed since last time I visited here.
  前回ここに来た時から、9年が経っていました。


There is a small hole through the pillar. Its the same size as the nose holes of the Great Buddha.
 柱を抜ける小さな穴があります。大仏の鼻の穴と同じといわれています。  



Although I couldnt make it, Kaito
  Torojiro先生は通れませんでしたが、Kaitoマンは、


 
did it easily, it was a piece of cake for Kaito because he is very small haha.
  余裕で通り抜けました。おチビさんですから。



We had a good time at Todaiji Temple.
  東大寺を楽しみました。



On the way back, Kaito touched deer any number of times.
  帰りにKaitoマンは鹿に何度も触りました。



He looked very happy.
  楽しげです。



We had lunch near Nara station.
  奈良駅付近で昼食を食べ、



We took a train to
  電車で


 
Osakajo Castle.
  大阪城まで行きました。



 
We took a tram there.
  路面電車?らしきものに乗りました。



Cherry blossoms in Osaka are in full bloom now.
  大阪の桜は今満開です。


 
Following that, we moved to
  その後、


Doutonbori, on of the popular places in Osaka.
  道頓堀へ行きました。


 
We bought souvenirs there.
  土産を買いました。


 
Once we moved back to my parents house. Kaito likes goldfish and toy dog, wanwan.
  一旦実家へ戻りました。Kaitoマンは金魚をワンワンが好きです。


 
Around 9 PM, we moved to my aunts house.
  9時頃、伯母の家へ行きました。


We bought takoyaki.
  たこ焼きを買いました。


We are very busy with sightseeing and eating too much.
  観光に忙しく、食べ過ぎております。

No comments:

Post a Comment