Friday, March 2, 2018

2nd Mar. Off-Campus Activity 校外学習だぞ

Off-Campus Activity
日 校外学習だぞ



I left home before Kaito woke up.
  Kaitoマンが起きる前に出発しました。


 
We had an off-campus activity today.
  校外学習でした。


 
It was very fine today.
  最高の天気でした。


First we enjoyed bowling games.
  まずボーリングを楽しみました。


We had lunch at my favorite restaurant.
  お気に入りの食堂で食べました。


This restaurant is famous for a hamburger.
  ハンバーグで有名です。


I finished their evaluation reports.
  通知票を完成させました。


Kaito was waving hands to Anpanman on TV.
  テレビのアンパンマンに向かって手を振っていました。

No comments:

Post a Comment