Wednesday, March 21, 2018

21st Mar. Damp Snow 湿雪だぞ

Damp Snow
21日 湿雪だぞ



 
We watched TV and
  テレビを見て


 
played with the dinosaur roller coaster.
  恐竜コースターで遊びました。


 
I skied as usual.
  いつも通りスキーでした。


 
A stream has appeared, oh man! Snow melts and spring has come.
  小川が現れました。雪が解け、春がきました。くそ~!





Thanks to snow fall, the course condition was good as a spring season.
  春としては、降雪のおかげでコンディションはよかったです。





I practiced a lot.
  たくさん練習しました。





When I came back home, I have to shovel snow.
  帰って雪かきをしなければなりませんでした。







Following that, we went shopping.
  そして買い物。


 
We picked up our things and sent them to Osaka.
  自分たちの荷物をまとめて大阪へ送りました。


 
After I came back home, I had to do snow shoveling again. Oh my goodness.
  帰って、また雪かきでした。おぉ~


 
I was exhausted because the snow of spring season is damp and heavy.
  とても疲れました。春雪は湿っていて重たいのです。


 
Todays games.
  今日の獲物たち。

No comments:

Post a Comment