Sunday, March 25, 2018

25th Mar. Osaka 3 大阪だぞ3

Osaka 3
25日 大阪だぞ



 
Maybe...
 たぶん・・・




Kait likes
  Kaitoマンは


 
Daemon
  ドラえもん好きです。


 
We prepared Kaitos baby carriage.
  ベビーカーKaitoマン号を準備しました。


 
We walked to the railway station.
  駅まで歩いていきました。






On the way we enjoyed flower viewing.
  途中花見を楽しみました。





We moved to Tennouji via Tsuruhashi.
  鶴橋経由で天王寺へ行きました。





This time we often visit Tennouji.
  今回はよく天王寺に来ます。





From Tennouji, we took the local tram.
  天王寺からローカルな路面電車に乗りました。


 
Although Kaito was sleeping almost all the time,
  Kaitoマンはほとんど寝ておりましたが・・・





maybe he enjoyed it.
  たぶん楽しんだでしょう。


 
At the final stop, we met relative.
  終着駅で、親戚に会いました。





We walked around Hamadera Park and then
  浜寺公園を歩き、





visited their huge house.
  豪邸へお邪魔しました。


 
My cousin came together and they have a
  いとこも集まりました。


 
dog! Kaito really like dog and he can say Wanwan(=dog).
  犬を飼っています。Kaitoマンは犬が大好きでワンワンと言えます。


 
Kaito was glad to meet the real dog.
  Kaitoマンは本物のワンちゃんに会えてうれしかったようです。


 

On the way back, we visited a yacht harbor and went on board the sailboat my relative owns. Its luxurious and like a house.
  帰りにヨットハーバーへ行き、親戚が所有する船に乗りました。豪華で家のようです。




 
Once we came back to our nearest station and visited my fathers favorite sushi restaurant.
  一旦最寄り駅まで帰ってきて、Kazuoさんお気に入りの寿司屋へ行きました。





Kaito ate many kinds of sushi.  
  Kaitoマンはたくさんの種類の寿司を食べました。


 
Finally he ate soft ice cream.
  最後にソフトクリームを食べました。


 
There is Second Street near my parents house..
  実家近くにセカンドストリートがあります。

No comments:

Post a Comment