Wednesday, March 14, 2018

14th Mar. Luncheon Party 昼食会だぞ

Luncheon Party
14日 昼食会だぞ



 
Kaito was sleeping when I left home.
  出勤の時、Kaitoマンは寝ていました。


 
We had a luncheon party.
  昼食会でした。


 
The teachers who were in charge of the 3rd grade of high school came together. We were very good relation this school year.
  高校3年生担任の先生たちが集まりました。良い関係でやってこられました。


 
We had to clean a lot of places for the next school year.
  来年度に向けてたくさんの場所を掃除しなければなりません。



 















On the way back I stopped at the railway crossing.
  帰りに踏み切りで止まりました。


 
This is the rapid express Shinano. I will take it with my family to go back to Osaka next week.
  特急しなのです。来週大阪に行く時に乗ります。


 
As a return of Valentines Day, I bought Chocolates for Tamami.
  バレンタインのお返しでチョコレートを買いました。


 
Kaito brushed his teeth,
  Kaitoマンは歯を磨き、


drank tea and
  お茶を飲んで、


 
watched Anpanman
  アンパンマンを見ました。


 
on the sofa.
  ソファの上で・・・


 
Good night Kaito~!
  Kaitoマンおやすみ!

No comments:

Post a Comment