Thursday, March 29, 2018

29th Mar. Water Bottle 水筒だぞ

Water Bottle
29日 水筒だぞ






I jogged in the morning around the hotel.
  朝ホテルの近くを走りました。


 
Kaito was sleeping well.
  Kaitoマンはよく寝ておりました。





We ate delicious breakfast.
  おいしい朝食でした。


 
I always eat natto as a dessert because I like natto the best.
  いつも納豆をデザートとして食べます。一番好きだからです。





We used the same hotel last year, very nice hotel.
  去年もこのホテルを利用しました。とても良いホテルです。





Kaito touched Anpanman and
  Kaitoマンはアンパンマンに触って、





took a foot spa.
  足湯に入りました。





He likes a ball pool.
  ボールプールがお気に入りです。





After we left the hotel, we enjoyed shopping as usual.
  ホテルの後、いつも通り買い物をしました。


 
I got this water bottle for Tamami at the amusement park.
  ゲーセンでTamamiさんの為にこの水筒を取りました。


 
In the afternoon, I worked a little.
  午後、少しだけ働きました。





In the evening I practiced batting.
  夕方バッティング練習をしました。


 
Kaito is practicing music every day.
  Kaitoマンは毎日音楽練習をしています。

No comments:

Post a Comment