Saturday, March 10, 2018

10th Mar. Kitchen 台所だぞ


Kitchen
10日 台所だぞ






Since Kaito always sleeps without blanket,
  Kaitoマンがいつも毛布なしで寝ているので、


 
I always put a quilt over him.
  いつも布団をかけてあげます。





I went skiing
  スキーに


 
with Takuya one of my colleagues.
  Takuya先生と行きました。





It was very fine and
  とても天気が良く


 
we mostly practiced bumpy slope.
  主にコブを練習しました。


 
After that
  その後、





We enjoyed shopping.
  買い物でした。


 
At the SWEET bakery,
  SWEETのパン屋で、





Kaito played a cook at a toy kitchen.
  Kaitoマンはおもちゃの台所で料理人ごっこをしました。





He likes to brush his teeth himself.
  自分で歯を磨くのは好きです。





We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment