Sunday, March 11, 2018

11th Mar. No Ski スキーなしだぞ


No Ski
11日 スキーなしだぞ



 
In the morning I was working at home because I have a lot of things to do especially for a graduation ceremony.
  朝家で仕事をしていました。卒業式に向けてたくさんやることがあるからです。


 
I waxed skies but couldnt go skiing.
  スキーにワックスをかけましたが、スキーには行けませんでした。





I bought presents at two shops.
  2ヵ所の店でプレゼントを買いました。


 
At the amusement park,
  アミューズメントパークで


 
Kaito seemed to like the toy. Baby dinosaurs are going up the stairs and going down the sloping road.
  Kaitoマンはとてもこのおもちゃが気に入っているようでした。赤ちゃん恐竜たちが階段を上ってスロープを滑り降りるのです。


 
I tried to get the toy by crane game but failed. Sorry Kaito.
  クレーンゲームで獲ろうと試みましたが、失敗しました。ごめんKaitoマン…





We enjoyed a bingo game but
  ビンゴゲームを楽しみましたが、


 
no game today.
  獲物なしでした。





Kaito haven't used the playground equipment for a long time.
  この遊具を長い間使っていませんでした。


 
Its handle is still very cold.
  その取っ手はまだ冷たいです。





Lately, Kaito walks together with us.
  Kaitoマンは最近一緒に歩きます。





He has started to take an escalator.
  エスカレーターを使い始めました。





He became used to Anpanman chair.
  アンパンマンの椅子に慣れてきました。

No comments:

Post a Comment