Friday, March 30, 2018

30th Mar. Luggage 荷物だぞ

Luggage
30日 荷物だぞ






Kaito was playing with Tamami in the morning.
  KaitoマンはTamamiさんと遊んでいました。


 
I prepared a lot for the new school year.
  新年度に向けて、たくさん準備しました。


 
Todays lunch.
  今日の昼食。





I prepared for the price of summer tires at the other shop.
  他の店で夏タイヤの値段を調べました。


 
We received luggage we sent from Osaka.
  自分たちが大阪で送った荷物が届きました。





Kaito climbed onto the luggage.
  Kaitoマンは荷物の上に上りました。





He likes the dinosaur roller coaster.
  恐竜コースターが好きです。

No comments:

Post a Comment