Friday, March 23, 2018

23rd Mar. Osaka 1 大阪だぞ1

Osaka 1
23日 大阪だぞ



 
I dried clothes with Kaito.
  Kaitoマンと洗濯物を干しました。


 
Kaito practices going down stairs like this way.
  Kaitoマンはこのように階段を降りるよう練習しています。


 
Sometimes he falls down and cries.
  たまにKaitoマンは転んで泣きます。




 

At school, I made a foothold for a washing machine.
  学校で、洗濯機に足場を作りました。


 
extended its cord.
  線を延長しました。





Around 4 PM, we visited Shiojiri Station and took Shinano limited express for Nagoya.
  4時頃、塩尻駅に行き、名古屋行き特急しなのに乗りました。





Kaito is used to the train. It was his 8th time to take it.
  Kaitoマンは特急しなのに慣れております。香港の為セントレアへ・大阪3回目、それらの往復で8回目です。


 
At Nagoya, we ate light meal.
  名古屋で軽食。


 
From Nagoya, we took Kintetsu Urban Liner limited express.
  名古屋からは近鉄アーバンライナーです。


 
Around 9 PM, we arrived in Osaka Tsuruhashi and my father Kazuo came to greet us.
  9時頃、鶴橋に着きました。Kazuoさんが出迎えに来ました。


 
Finally we took a bus.
  最後はバスに乗りました。


 
Around 10 PM, we arrived at my parents house.
  10時頃実家に着きました。


 
Kaito received a lot of presents as usual.
  Kaitoマンはいつも通り大量のプレゼントをもらいました。

No comments:

Post a Comment