Thursday, March 1, 2018

1st Mar. Miniature Mug ミニマグカップだぞ

Miniature Mug
日 ミニマグカップだぞ





Kaito helped me drying clothes in the morning.
  Kaitoマンは洗濯物干しを手伝ってくれました。




We jogged at the hall because it was raining.
  雨が降っていたので、ホールを走りました。

 
We watched a movie.
  映画を観ました。

 
Kaito likes this miniature mug and
  Kaitoマンはミニマグカップが好きで、




pretends to drink.
  飲んでいるマネをします。




He tried to throw a cushion and
  クッションを放り投げ、




Played with Anpanman toys.
  アンパンマンのおもちゃで遊びました。

 
After he went to bed, I worked a little.
  Kaitoマンが寝てから少し仕事をしました。

No comments:

Post a Comment