Sunday, April 1, 2018

1st Apr. One more water bottle もうひとつ水筒だぞ

One more water bottle
日 もうひとつ水筒だぞ



 
Before Kaito got up,
  Kaitoマンが起きる前に、





I jogged for 13 miles around my house. It was like half marathon.
  家の近所を21kmほど走りました。ハーフマラソンのようです。





Following that we played together with Kaito.
  その後Kaitoマンと遊びました。





We went shopping as usual.
  いつものように買い物を楽しみました。


 
I got these things at amusement parks. Although I got a water bottle last week, we wanted the other on of a different color.
  今日の獲物たち。先週水筒を取りましたが、色違いが欲しかったのです。


 
We cheered Anpanman on TV.
  テレビでアンパンマンを応援しました。

No comments:

Post a Comment