Saturday, March 3, 2018

3rd Mar. Two Blankets 2枚の毛布だぞ

Two Blankets
日 2枚の毛布だぞ



 
We mopped the rooms and
  モップがけをして、

 
 
dried clothes
  洗濯物を干し、


 
and then,
  そして


 
went down the stairs.
  階段を下りました。





I went to Yabuhara with two young teachers.
  若い先生たちとやぶはらへ行きました。


 
Although they are crazy at ski and snowboard,
  彼らはいかれておりますが、






I'm crazier than them.
  Torojiro先生はもっといかれております。





We mostly skied down on bumpy slopes.
  ほとんどコブを滑っておりました。


 
After ski, we went shopping.
  スキーの後は買い物でした。


 
At the bingo game, Kaito got the bear ted blanket.
  Kaitoマンはビンゴでテッドの毛布をもらいました。無欲だからでしょう。



Lately, I almost achieve bingo but fail every time.
  Torojiro先生は、毎回ほぼビンゴというところでなりません・・・。邪念の塊だからでしょう。





I got Anpanman blanket by crane game for Kaito.
  Kaitoマンのために、クレーンゲームでアンパンマンの毛布を取りました。





Kaito is getting bigger then
 Kaitoマンは大きくなっていて、





he can play himself.
 自分で遊べます。





We went around a lot of shops.
 たくさんの店を廻りました。




We got two blankets today.

 今日は2つ毛布を手に入れました。

No comments:

Post a Comment