Sunday, March 4, 2018

4th Mar. 19 months 19か月だぞ

19 months
日 19か月だぞ



 
After we watched Anpanman,
  アンパンマンを見て、


 
we cerebrated Kaitos 19 months birthday.
  Kaitoマンの19ヶ月誕生日を祝いました。


 
Following that we walked to a funeral hall and then
  葬儀場へ歩いていき、



 
watched the magic show.
  マジックショーを見ました。


 
we ate thick white noodles for free.
  無料のうどんをいただきました。互助会の会員だからです。


 
After lunch, I visited Yabuhara.
  午後、やぶはらへ行きました。


 
I practiced long turn with fat skies and
  ファットスキーで大回りの練習をして、


 

practiced bumpy slopes with normal skies.
  普通のスキーでコブを練習しました。


 
Although it was fine today,
  天気は良かったですが、



 
A haze hang over mountains so
  山にかすみがかかっていて、


 
we managed to see the Mt. Ontake.
  御嶽山がなんとか見える程度でした。


 
Though Kaito turned 19 months old,
  Kaitoマンは19か月になりましたが、


 
he cries as usual when Tamami brushes his teeth.
  Tamamiさんが歯を磨く時はいつも通り泣きます。

No comments:

Post a Comment