Monday, March 5, 2018

5th Mar. Farewell Party 送る会だぞ

Farewell Party
3月5日 送る会だぞ



Kaito was sleeping well in the morning.
  Kaitoマンはよく眠っていました。


We cooked okonomi-yaki at school.
  お好み焼きを作りました。



1st and 2nd grade students hold a farewell party for us.  
  1年生と2年生が送る会をしてくれました。



It was very nice party.
  とてもよい会でした。


This work consists of 10 Christmas trees made from pinecone.
  この作品は10個の松ぼっくりクリスマスツリーから出来ています。ひしめくりすますと名付けました。





We watched Anpanman after dinner.
  夕食後アンパンマンを見ました。

No comments:

Post a Comment