Saturday, March 17, 2018

17th Mar. Dinosaur Roller Coaster 恐竜コースターだぞ

Dinosaur Roller Coaster
17日 恐竜コースターだぞ



 
After I dried clothes,
  洗濯をしてから


 
I went skiing.
  スキーに行きました。


 
Though I saw off the freight train at a railway crossing,
  踏切で貨物列車を見送りましたが、





I saw it more than 10 times on the way.
  10回以上見ました。





Maybe the rail road is almost parallel with the road for cars and
  たぶん線路は道路とほぼ平行なのと、


 
freight train is slower than normal train.
  貨物列車は普通の電車より遅いからでしょう。





I practiced skiing as usual.
  いつも通り練習しました。





Perfect weather!
  完璧な天気!





Kaito was waiting for me.
  Kaitoマンが待っていました。





We went shopping and enjoyed a bingo game.
  買い物に行き、ビンゴを楽しみました。


 
At 6 PM, I visited the restaurant and then,
  6時にこの食堂へ行き、


 
We made reunion with the teachers. Noriko retires this month so I organized the party for her. Thank you for your trouble over the last 47 years.
  Norikoさんが退官されるので、この会を企画しました。47年間お疲れ様でした。安曇野青年部でお世話になりました。


 
On the way back, I visited APINA and then
  帰りにアピナへ寄り、


 
At last, I got the dinosaur roller coaster that Kaito is really interested in and I couldnt get last week.   
 ついにKaitoマンがとても興味を持っていて、先週獲れなかった恐竜コースターを手に入れました。

No comments:

Post a Comment