Tuesday, March 27, 2018

27th Mar. Osaka 5 大阪だぞ5

Osaka 5
27日 大阪だぞ



 
At last, Kaito ate Takoyaki at my aunt Keikos house.
  ついにKaitoマンはたこ焼きを食べました。


 
He bravely tried to climb the steep steps.
  Kaitoマンは勇敢にもこの急な階段を上ろうとしました。





He did it!
  やりました!





We enjoyed shopping at the shopping district where we visited on our first day.
  初日に来た商店街で買い物をしました。





Kaito ate strawberry whole.
  Kaitoマンはイチゴを丸ごと食べました。


 
He played with toys and then,
  おもちゃで遊んで、





climbed the steep steps again.
  もう一度急な階段を上りました。





Around 1 PM, we moved to Tsuruhashi station.
  1時頃、鶴橋へ行きました。





We had an enjoyable time in Osaka. I am deeply grateful to you.
  大阪で楽しい時間が過ごせました。ご親切に感謝します!





Kaito was dancing in the train.
  電車の中でKaitoマンが踊っていました。





After 2 hours we had 1 hour transit time there
  2時間後、名古屋で1時間の乗り換え待ち。


 
I ate thick white noodles there.
  きしめんを食べました。


 
After 2 hours, we came back to Shiojiri.
  2時間後、塩尻へ帰ってきました。


 
At Tamamis parents house,
  Tamamiさんの実家で、


 
Kaito climbed steps.
  階段を上りました。


After we came back home, he played with the dinosaur roller coaster.
  家に帰ってから、恐竜コースターで遊びました。

No comments:

Post a Comment