Thursday, March 22, 2018

22nd Mar. 130 Plates 130皿だぞ

130 Plates

22日 130皿だぞ



 
Before Kaito woke up,
  kaitoマンが起きる前に、


 
I finished snow shoveling.
  雪かきを終わらせました。




I did it 3 times since yesterday. I was exhausted.
  昨日から3回雪かきしました。疲れました。



Kaito read books with Tamami,
  KaitoマンはTamamiさんと本を読んで、



cleaned rooms with two mops and then
  二刀流モップで部屋掃除をして


 
saw me off.
  見送ってくれました。



 
We had a huge snow fall.
  たくさんの雪が降りました。



We finished moving of classrooms.
  教室の引越を終わらせました。


 
After work, I visited Kappa Sushi Restaurant with 3 colleagues.
  仕事の後、同僚の先生たち3人とかっぱ寿司に行きました。


 
Now, we can choose optional All-You-Can-Eat course.
  今、食べ放題を選べます。


 
We ate 130 plates, I ate 40 of 130.
  皆で130皿食べました。Torojiro先生はそのうち40皿食べました。営業妨害でしょうか・・・


 
I gave No.502 YAMANEKO doll to Taiki, who was working together with me as the teachers in charge of the 3rd grade.
  山ネコNo.502をTaiki先生に渡しました。3年担任として一緒に働きました。


 
Kaito really likes the dinosaur roller coaster and
  Kaitoマンは恐竜コースターと


 
Anpanman.
  アンパンマンがとても好きです。

No comments:

Post a Comment