Wednesday, February 28, 2018

28th Feb. Woolen Ball, Replace 毛糸のボール、入れ替えだぞ

Woolen Ball, Replace
2月28日 毛糸のボール、入れ替えだぞ



 
Kaito was laughing in the morning,
  Kaitoマンは笑っていました。





maybe because he likes to play with woolen ball.
  多分、毛糸のボールで遊ぶのが好きだからでしょう。


 
He likes to change channels any number of times.
  何度もチャンネルを切り替えるのが好きです。おいおい・・・


 
We practiced for our graduation ceremony.
  卒業式の練習をしました。


 
Our corn dog is yummy.
  アメリカンドッグはおいしいです!


 
I bought kerosene at Tanuo gas station.
  Tanuoで灯油を買いました。





Kaito combed his hair.
  Kaitoマンは髪を整えました。





He can replace DVD for another one.
  DVDを自分で入れ替えられます。


 
We watched Anpanman English DVD.
  アンパンマン英語DVDを見ました。

No comments:

Post a Comment