Monday, August 23, 2021

23rd Aug. Trial Run, Frog 試運転・カエルだぞ

Trial Run, Frog

23日 試運転・カエルだぞ

 

 

 

 


I made a trial run of the security camera.

  防犯カメラの試運転を行いました。

 

 

 

When Kaito finished playing marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこを終えた時、

 

 

 

he found a small green frog.

  小さなアマガエルを見つけました。

 

 

 

We watched Anpanman in our car,

  車内でアンパンマンを見て、

 

 

 

waved hands to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って保育園に行きました。

 

 

 

At last, the second term of our school has started. We had an opening ceremony on the Internet, ZOOM application.

  遂に2学期が始まりました。ZOOMで始業式でした。

 

 

 

Kaito tried to climb climbing poles,

  Kaitoマンは登り棒に登ろうとして、

 

 

 

drew a maze then

  迷路を描いて、

 

 

 

watched fart movies together with Ted bear.

  テッドくまさんとおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment