Monday, August 9, 2021

9th Aug. Jumping Rope, Water Pistol なわとび・水鉄砲だぞ

Jumping Rope, Water Pistol

日 なわとび・水鉄砲だぞ

 

 

 

 


When I left for jogging, it started raining heavily so I gave up jog and went back home then jogged inside. 

 ジョギングに出発しましたが、雨が激しくなってきたので諦め、家に帰って室内を走りました。

 

 


We were supposed to invite guests and enjoy Water World but due to the heavy rain it was postponed.

  お客さんを招いてウォーターワールドを楽しむ予定でしたが、計画は大雨の為延期されました。

 

 


 

I dried clothes inside and

  洗濯物を室内に干して、

 

 

 

Kaito played with toy trains.

  Kaitoマンは電車で遊びました。

 

 

 

 

I didnt know that Kaito can make jumping rope very well.

  Kaitoマンがこんなになわとびができるとは知りませんでした!

GOPR0739 9 Aug. 2021 Jumprope on an Anpanman trampoline

https://youtu.be/FxhFzUl75_A

 

 

 

Following that we watched Anpanman DVD

  それからアンパンマンを見て、

 

 


 

then visited Wingroad shpping mall to park at rooftop parking and

  屋上の駐車場に停めるためと、

 

 

 

to buy Kaitos water pistol.

  Kaitoマンの水鉄砲を買うためにウィングロードに行きました。

 

 


 

Kaito likes it but I think the hose of suction pump is much stronger.

  Kaitoマンは気に入りましたが、吸水ポンプのホースの方がよっぽど強いと思われます(笑)

 

 

 

Ted bear was watching fart movies while Kaito was taking bath.

  テッドくまさんはKaitoマンが風呂に入っている間、おなら動画を見ていました。

No comments:

Post a Comment