Wednesday, August 18, 2021

18th Aug. Laundry Basket 洗濯かごだぞ

Laundry Basket

18日 洗濯かごだぞ

 

 

 

 


Kaito was covered with a laundry basket in the morning.

  Kaitoマンは洗濯かごを被っていました。

 

 

 

Since it was raining, after he get off our car, Kaito put up an umbrella then went to nursery school.

  雨が降っていたのでKaitoマンは車から降りて傘をさし、保育園に行きました。

 

 

 

I set up 2 wireless doorbells include security camera function.

  2台のワイヤレスドアベルをセキュリティカメラ機能も含め、設定しました。

 

 

 

Todays lunch.

  今日の昼食

 

 

 

I did my housework a lot then pick Kaito up when the limited express Azusa passed near his nursery school.

  家の仕事をたくさんやって、あずさが通過する時間にKaitoマンをお迎えに行きました。

 

 

 

We played a lot then watched fart movies on tablet PC.

  たくさん遊んで、タブレットでおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment