Thursday, August 5, 2021

5th Aug. Disposal 処分だぞ

Disposal

日 処分だぞ

 

 

 

 


I jogged to the vacation house area in the early morning then

  早朝別荘地まで走って、

 

 

 

I took Kaito to his nursery school.

 Kaitoマンを保育園に送っていきました。

 

 

 

I dried clothes outside,

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

thought about Kaitos climbing poles then

  Kaitoマンの登り棒について考えて、

 

 

 

sprayed weed-killer around garden stones. I cannot use mower here because it speeds away gravel then windows and cars may be damaged.

  除草剤を庭石付近にまきました。ここでは草刈り機が使えません。砂利を飛ばして、窓や車が傷つくかも知れないからです。

 

 

 

In summer, JAL airplanes take off and land at Matsumoto Airport.

  夏はJALが松本空港に離着陸します。

 

 

 

I cooked Chinese noodles with garlic.

  ラーメンをニンニクいりで作りました。

 

 

 

We had a shower today.

  夕立ちがありました。

 

 

 

I threw a lot of things away to clean my room and

  部屋をキレイにするためにたくさんの物を捨てて、

 

 

 

measured the size of a shelf to buy boxes fits perfectly.

  ちょうど合う箱を買うために棚のサイズを測りました。

 

 

 

Around 5 PM, I picked Kaito up then watched passing trains.

  5時頃Kaitoマンを迎えに行って、通過電車を見ました。

 

 

 

Following that we visited Wingroad shopping mall to park at rooftop and to buy boxes I want.

  それから、屋上に駐車するためと、欲しい箱を買うためにウィングロードに行きました。

 

 

 

 

Kaito enjoyed tablet PC and a video game together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんとタブレットとゲームを楽しみました。

No comments:

Post a Comment