Tuesday, August 17, 2021

17th Aug. Multiplication Table 九九の表だぞ

Multiplication Table

17日 九九の表だぞ

 

 

 

 


It was drizzling in the morning so

  小雨が降っていたので、

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内で洗濯物を干しました。

 

 

 

While Kaito was watching TV,

  Kaitoマンがテレビを見ている間、

 

 

 

I cleaned our backyard. The river close to our backyard was restored to peace and quiet.

  裏庭をキレイにしました。裏庭近くの川は平静を取り戻しました。

 

 

 

Kaito played at the kids park,

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

I worked hard all day long then

  1日中働いて、

 

 

 

completed the stool for school bus.

  スクールバスの踏み台を完成しました。

 

 

 

Kaito started learning multiplication tables. Now he can say 9 by 1 to 9 by 9.

  Kaitoマンはかけ算九九を学び始めました。9の段だけ言えます。

 

 

 

We watched fart movies.

  おなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment