Sunday, August 22, 2021

22nd Aug. Beef Bowl, Hanging Scroll 牛丼・掛け軸だぞ

Beef Bowl, Hanging Scroll

22日 牛丼・掛け軸だぞ

 

 

 

 




I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

went for a jog via falling bridge.

  落ちている橋経由で走りました。

 

 

 

When I was jogging, the lens of my mobile phone had fogged up with steam from my body temperature. I remembered I fell my phone into our swimming pool yesterday.

   走っている時、携帯カメラのレンズが曇ってきました。体温によって・・・思い出しました!昨日プールに携帯を落としたのでした。

 

 

 

Since the course leads to the vacation area was closed, I took the other course.

  別荘コースが閉鎖なので他のコースを選びました。

 

 

 

Around 11 AM, I had my hair cut.

  11時頃散髪しました。

 

 

 

After that I set up a hanging scroll with a work of calligraphy.

  それから「信濃の国」の歌詞が書かれた掛け軸を設置しました。

 

 

 

At 1 PM, we visited Sukiya restaurant then ate beef bowl, bowl of rice topped with cooked beef and vegetables. Kaito ate it for the first time.

  1時すき家に行って牛丼を食べました。Kaitoマンは牛丼が初めてでした。

 

 

 

Following that we shopped at Nishigen supermarket. Our favorite supermarket LAMU is kinds of Nishigens branch.

  それから西源で買い物をしました。ラムーは西源の支店の様なものです。

 

 

 

At the parking of Watahan shop, we watched a rainbow but unfortunately we cannot see it in the picture.

  綿半駐車場で虹を見ましたが、残念ながら写真では見られません・・・。

 

 

 

Kaito tried to climb up the long pole then

  長い棒を登ろうとがんばって、

 

 

 

watched fart movies together with Ted bears.

  テッドくまさん達とおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment