Friday, August 20, 2021

20th Aug. Security Camera, Rainbow 防犯カメラ・虹だぞ

Security Camera, Rainbow

20日 防犯カメラ・虹だぞ

 

 

 

 



I cleaned our swimming pool in the morning because we have guests tomorrow.

  明日お客さんが来るのでプールをキレイにしました。

 

 

 

We played at the kids park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って、保育園に行きました。

 

 

 

I worked hard at school all day long.

  学校で1日中一生懸命働きました。

 

 

 

When I watched the security camera of doorbells by mobile phone, it showd me a rainbow near our house.

  スマホでドアベルのカメラを見た時、家の近くに虹がかかっていました。

 

 

 

Around my school, I saw a rainbow. Maybe it was the same as the doorbell camera showed.

  学校付近で虹を見ました。多分ドアベルカメラが見せてくれた虹と同じ物です。

 

 

 

I cut grass for the guests.

  お客さんのために草刈りをしました。

 

 

 

When Kaito was studying,

  Kaitoマンが勉強している時、

 

 

 

I received a new secutity camera from Amazon. Ill set it up soon.

  アマゾンから新しい防犯カメラが届きました。もうすぐ設置します。

 

 

 

Ted bear watched fart movies as well today.

  テッドくまさんは今日もまたおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment