Wednesday, August 11, 2021

11th Aug. Seinan Park 西南公園だぞ

Seinan Park

11日 西南公園だぞ

 

 

 


I jogged to the vacation house area,

  別荘地エリアまで走って、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

kicked walls,

  壁を蹴って、

 

 

 

repaired the stool for school bus.

  スクールバス用の踏み台を直しました。

 

 

 

Around noon, we visited Azumino then Kaito had a periodical medical checkup.

  昼頃安曇野市を訪れKaitoマンは定期検診を受けました。

 

 

 

After that we visited Toyoshina AEON mall then had lunch at McDonalds.

  それから豊科のイオンに行ってマクダナルを食べました。

 

 

 

Kaitos favorite game Baikinman Whack-A-Mole is out of order.

  Kaitoマンお気に入りのばいきんまんもぐら叩きは故障中でした。

 

 

 

We visited the rooftop parking.

  屋上駐車場に行きました。

 

 

 

After that we ate ice cream in our car then

  それからアイスを車内で食べて、

 

 

 

visited Seinan Park on the way back.

  帰りに西南公園に寄りました。

 

 

 

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 11th Nov. Airport 飛行場だぞ (torojiro2.blogspot.com)

Kaito visited here when he was 1 year old.

  Kaitoマンは1歳の時、この公園に来ました。

 

 

 

 

Now, Kaito can play a lot by himself.

  Kaitoマンは1人でたくさん遊べます。

GOPR0755 11 Aug. 2021 Seinan Park, Pipe Slide 1

https://youtu.be/e8evnetnBTY

GOPR0756 11 Aug. 2021 Seinan Park, Pipe Slide 2

https://youtu.be/_YxamjxKgyI

 

 

 

Since it was not so hot and we had a lot of places to visit, we couldnt play at Water World. 

 今日はそれほど暑くなかったのと、たくさん訪れる所があったのでウォーターワールドで遊びませんでした。

 

 

 

Kaito always watches tablet PC until taking a bath.

  Kaitoマンはいつもお風呂の時間までタブレットを見ます。

No comments:

Post a Comment