Sunday, August 8, 2021

8th Aug. Shield of a big ball 大きなボールの盾だぞ

Shield of a big ball

日 大きなボールの盾だぞ

 

 

 



I jogged in the morning to the vacation house area.

  朝別荘エリアへジョギングに行きました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman DVD and then

  KaitoマンはアンパンマンDVDを見て、

 

 

 

moved to our swimming pool.

  プールに移動しました。

 

 

 

Today we used the big ball as a shield.

  今日は大きなボールを盾として使いました。

GOPR07378 Aug. 2021 Water World 1, Shield of a big ball

https://youtu.be/b9bOglozBXM

 

 

 

 

Kaito played with an insect net.

  虫取り網で遊びました。

 

 

 

He played on the water slide in a prone position from his head.

  Kaitoマンはうつぶせで頭から滑りました。

GOPR0738 8 Aug. 2021 Water World 2, Jump from step ladder, water slide to the small swimming pool

https://youtu.be/0paldTHkl8w

 

 

 

He threw the big ball then

  大きなボールを投げて、

 

 

 

sat on a float chair.

  椅子の浮きに座りました。

 

 

 

 

After that we enjoyed shopping around Shiojiri and Matsumoto.

  それから塩尻松本で買い物を楽しみました。

 

 

 

 

Finally we watched tablet PC together with Ted bear.

  最後にテッドくまさんと一緒にタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment