Friday, August 6, 2021

6th Aug. Japanese-Style Room, Garlic ニンニク・和室だぞ

Japanese-Style Room, Garlic

日 ニンニク・和室だぞ

 

 

 

 


I cleaned our backyard,

  裏庭を掃除して、

 

 

 

went to nursery school together with Kaito then

  Kaitoマンと保育園に行って、

 

 

 

went out for jog as usual.

  いつも通りジョギングに行きました。

 

 

 

At last, I harvested bitter melons, leeks  

  ついにゴーヤ、ニラと

 

 

 

and garlic!!!

  ニンニクを収穫しました!これうまくいっていれば土地全てをニンニク畑にしようかな~

 

 

 

After that I dried clothes,

  それから洗濯物を干して、

 

 

 

had lunch out side then

  外食して、

 

 

 

visited my school to drop off plastic bottles and cans.

  アルミ缶とペットボトルを下ろしに学校に行きました。

 

 

 

Since the stool, I made maybe 2 years ago for a school bus, is apt to fall down, I repaired the point.

  たぶん2年前にスクールバスのために作った踏み台が転びやすいのでその点を修繕しました。

 

 

 

I brought some pallets and sawdust for swimming pool and flower bed.

  パレット数枚をプールため、木屑を花壇のため持ち帰りました。

 

 

 

I slept at Japanese-style rooms for the first time to check the quality of bedding for guests.

  お客さん用の寝具の品質を確かめるため、初めて和室で眠りました。せっかくなので2部屋にまたがって眠りました。

No comments:

Post a Comment