Thursday, August 19, 2021

19th Aug. Midoriko bridge is falling down, Cannery Row, Skateboard みどり湖橋落ちた・キャナリーロウ・スケートボードだぞ

Midoriko bridge is falling down, Cannery Row, Skateboard

19日 みどり湖橋落ちた・キャナリーロウ・スケートボードだぞ

 

 

 

 


I jogged in the morning. The temporal rivers are still flowing on the roads.

  朝走りました。一時的な川はまだ道を流れています。

 

 

 

The road along the lake Midoriko is closed temporarily but pedestrians can pass it.

  みどり湖沿いの道は通行止めですが、歩行者は行けます。

 

 

 

The bridge, 3 days ago I took photos from, is falling down.Oh, I might fall down together with the bridge.

  3日前、上に立って写真を撮っていた橋が落ちていました。おぉ一緒に落ちていたかも知れません。形が崩れず落ちているので、川に流されることはなかったかと思いますが、よかったよかった。

 

 

 

A lot of roads are still closed around our district.

  うちの地区周辺ではたくさんの道がまだ立ち入り禁止になっています。

 

 

 

I visited Kikyogahara Hospital and received the result of a close examination and it was good. Im relieved.

  病院で精密検査の結果を受け取り異常なしでした。安心しました。協力隊時代2万円分調べる健康診断でもそれだけ高い値でしたが、体質のようです。よかったよかった。

 

 

 

We visited Cannery Row and had party for Tamamis giving birth on 3 Sep.

  キャナリーロウへ行き、9月3日Tamamiさん出産のがんばろう会をしました。

 

 

 

We ate all we wanted. Cheer up Tamami!

  思う存分食べました。Tamamiさんがんばってください!

 

 

 

On the way back, we visited reuse shops then

  帰りにリユースショップに寄って、

 

 

 

bought a skateboard. Maybe Kaito can keep his balance well thanks to ski.

  スケートボードを買いました。たぶんスキーのお陰でKaitoマンはバランスが良いです。

 

 

 

Its wheels flashes. Kaito likes it.

  ホイールが光ります。Kaitoマンは気に入りました。

 

 

 

Its a practice for snowboard. Kaito may start snowboard next season if we can get it at a low price.

  これはスノボの練習です。もし安くキッズスノボが手に入れば来シーズン始めようと思います。

 

 

 

Ted bear was watching fart movies until Kaito finished a bath.

  Kaitoマンが風呂を終えるまでテッドくまさんはおなら動画を見ていました。

No comments:

Post a Comment