Monday, August 2, 2021

2nd Aug. Hypodermic Syringe, Fart Echoes 注射器・おならやまびこだぞ 

Hypodermic Syringe, Fart Echoes

日 注射器・おならやまびこだぞ

 

 

 

 


Although 3 beetles stayed around insect cages last night, they had gone.

  3匹のカブトムシは昨夜は虫かご付近にいましたが、去っていきました。

 

 

 

I dried clohtes outside,

  外に洗濯物を干して

 

 

 

cleaned our backyard then

  裏庭をキレイにして、

 

 

 

checked bitter melon.

  ゴーヤを確認しました。

 

 

 

Kaito played at the kids park then went to nursery school.

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで保育園に行きました。

 

 

 

I jogged to the vacation house area.

  別荘エリアに走って行きました。

 

 

 

On the way back, I saw the airplane.

  帰りに飛行機を見ました。

 

 

 

I need to fix the door of 2nd floor toilet.

  2階トイレの扉を直さなければなりません。

 

 

 

I had a lecture online.

  オンライン講義を受けました。

 

 

 

Im thinking about very cheep electricity supply of our house.

  とても安い電気供給を考えています。

 

 

 

I have to fix the door lock of a balcony.

  バルコニーのドアロックを直さなければなりません。

 

 

 

After a lot of housework, I picked Kaito up then watched passing trians near his nursery school.

  たくさんの家事の後、Kaitoマンのお迎えに行って、通過電車を見ました。

 

 

 

 

I let Kaito buy one snack.

  1つお菓子を買ってあげました。

 

 

 

Following that I burned weed.

  雑草を焼きました。

 

 

 

The plants used to be potted at the room and I transplanted them to the flower bed outside.

  これらの観葉植物は鉢に入って室内にありましたが、外の花壇に移植しました。

 

 

 

Kaito drew pictures on rice crackers with a toy hypodermic syringe. After use we can use it as water pistol.

  Kaitoマンはおもちゃの注射器で煎餅に絵を描きました。使用後それは水鉄砲として使えます。

 

 

 

Ted bear watched the movie of fart echoes. Its interesting.

  テッドくまさんはおならやまびこの動画を見ました。面白いです。

No comments:

Post a Comment