Friday, August 27, 2021

27th Aug. Airplane, Train 飛行機・電車だぞ

Airplane, Train

27日 飛行機・電車だぞ

 

 

 

 


I washed the small swimming pool to enjoy Water World tomorrow.

  明日のウォーターワールドのために小さいプールを洗いました。

 

 

 

I watered plants as usual.

  いつも通り植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito played marathon then

  Kaitoマンはマラソンごっこをして

 

 

 

waved hands to two commuter trains then went to nursery school as usual.

  いつも通り2本の通勤電車に手を振って保育園に行きました。

 

 

 

We had a meeting about our work class starts next week on ZOOM application.

  来週始まる作業学習の集会をズームで行いました。

 

 

 

We walked to the Matsumoto Airport then

  松本空港まで歩いて

 

 

 

watched airplanes. We can watch Japan Air Line aircraft only in summer season.

  飛行機を見ました。JALは夏場だけ見られます。

 

 

 

We usually watch FDA aircraft.

  普段はFDAです。

 

 

 

When I picked Kaito up, we watched Blue Thunder freight train and Limited Express Azusa.

  Kaitoマンのお迎えに行った時、ブルーサンダー貨物列車と特急あずさを見ました。

 

 

 

Kaito played at the kids park.

  Kaitoマンはキッズパークで遊びました。

 

 

 

Kaito seems to like studying.

  Kaitoマンは勉強好きのようです。本当なのか??

 

 

 

Ted bear seems to like fart movies.

  テッドくまさんはおなら動画が好きなようです。

No comments:

Post a Comment