Thursday, August 12, 2021

12th Aug. Crib, Bed for baby ベビーベッドだぞ

Crib, Bed for baby

12日 ベビーベッドだぞ

 

 

 

 


I jogged to the vacation house area as usual.

  いつも通り別荘エリアまで走りました。

 

 

 

Tamami asked me to buy the bag of prune.

  Tamamiさんから1袋のプルーンを買うようお願いされました。

 

 

 

I visited Kikyogahara Hospital then had a close examination of bilirubin.

  桔梗ヶ原病院に行って、ビリルビンの精密検査を受けました。12年前協力隊の2万円検査を受けた時も、これだけ数値が高かったのです。

 

 

 

After that we kicked a ball at Japanese-style rooms.

  その後、和室でボールを蹴りました。

 

 

 

Around 2 PM, we visited Hiraide ruin mallet golf field then played mallet golf.

  2時頃、平出遺跡マレットゴルフ場でプレイしました。

 

 

 

Sometimes he uses his hand to finish different courses and kicks my ball to disturb me.

  たまにKaitoマンは難しいコースを終わらせるために手を使い、邪魔するためにTorojiro先生のボールを蹴ります。

GOPR0757 12 Aug. 2021 Mallet Golf at Hiraide Ruins 1, Cup in with his hand

https://youtu.be/0HetHQ6H-UU

GOPR0758 12 Aug. 2021 Mallet Golf at Hiraide Ruins 2, Kaito kicks my ball

https://youtu.be/0mq5TZH7SM0

 

 

 

 

 

I think this course, No.26, is the most difficult course here. The cup is located on the steep slope.

  26番コースが一番難しいと思います。カップが急坂に設置されています。

 

 

 

Kaito made chip in the different cup. We finished 36 courses in 2 days. Last time we visited here in July.

  Kaitoマンは違うカップにチップインしました。2日間で36コース廻りました。前回は6月13日に来ました。

GOPR0759 12 Aug. 2021 Mallet Golf at Hiraide Ruins 3, Chip in the different cup

https://youtu.be/LxQniE9CbA0

 

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 13th Jun. 36 Courses 36コースだぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

 

We assembled a crib for the baby comes soon.

  ベビーベッドをもうすぐやってくる赤ちゃんのために作りました。

 

 

 

Kaito was lying on the bed but its not yours.

  Kaitoマンはベッドで横になっていました。でもあなたの物ではないのですよ(笑)

 

 

 

I decided to sell these camera goods I used in Tonga. Its water proof camera so I used to use it when I enjoyed scuba diving but since I got GoPro I havent used it.

  トンガで使っていたカメラを売ることにしました。防水でスキューバダイビングの時に使っていましたが、ゴープロを手に入れてから使わなくなったのです。

 

 

 

We watched tablet PC until bath time.

  お風呂の時間までタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment