Tuesday, August 3, 2021

3rd Aug. Sparkler at a balcony バルコニーで花火だぞ

Sparkler at a balcony

日 バルコニーで花火だぞ

 

 

 


I watered plants,

  植物に水をやり、

 

 

 

cleaned our backyard,

  裏庭をキレイにし、

 

 

 

took Kaito to his nursery school then

  Kaitoマンを保育園に送って、

 

 

 

jogged 7 miles to the vacation house area.

  別荘地区へ11km程走りました。

 

 

 

I burned grass and

  草を燃やして、

 

 

 

did a lot of house work.

  たくさん家の仕事をしました。

 

 

 

Around 5 PM, I took Kaito up at his nursery school then went around 3 shops for my next house work.

  5時頃Kaitoマンの保育園にお迎えに行って、次の家の仕事の為に3つの店を廻りました。

 

 

 

After dinner, we enjoyed sparklers.

  夕食後花火をしました。

 

 

 

Thanks to this glasses, we can see sparks like heart shape.

  この眼鏡のお陰で火花がハートに見えます。

20210803_202053 Sparkler

https://youtu.be/mYO-8tEP3JU

 

 

 

Since we enjoyed sparklers at a balcony, Kaito extinguished a spark every time it fell down on the floor.

  バルコニーで花火をやったので、Kaitoマンは火花が落ちるたびに消火しました。

 

 

 

 

Ted bears was watching fart movies when Kaito was taking a bath.

  テッドくまさんはKaitoマンがお風呂に入っている間、おなら動画を見ていました。

No comments:

Post a Comment