Wednesday, August 4, 2021

4th Aug. Nameplate 表札だぞ

Nameplate

日 表札だぞ

 

 

 

 


I took Kaito to his nursery school,

  Kaitoマンを保育園に送って行って、

 

 

 

I cleaned our backyard then

  裏庭をきれいにして、

 

 

 

jogged to the vacation house area.

  別荘地へ走って行きました。

 

 

 

On the way back, I saw the airplane.

  帰りに飛行機を見かけました。

 

 

 

One year has passed since I put up the nameplates at the entrance so I coated it with wood protectant again.

  玄関に表札を出して1年が過ぎました。なのでもう1度木部保護剤を塗りました。

 

 

 

Following that I repaired the door of a toilet.

  トイレのドアを修理しました。

 

 

Todays lunch.

  今日の昼食

 

 

 

Around 5:30 I watched passing trains together with Kaito.

  5時半頃Kaitoマンと通過電車を見ました。

 

 

 

After that we played mallet golf at our yard.

  それから庭でマレットゴルフをしました。

 

 

 

When Kaito was lying on a sofa, we received gifts from Osaka.

  Kaitoマンがソファで寝そべっている時、大阪からの荷物を受け取りました。

 

 

 

Finally Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  最後にKaitoマンはテッドくまさんとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment