Saturday, August 28, 2021

28th Aug. Policeman 警官だぞ

Policeman

28日 警官だぞ

 

 

 

 




When I prepared for Water World, I found a frog swimming in the pool.

  ウォーターワールドの準備をしている時、蛙が泳いでいるのを見つけました。

 

 

 

I cleaned the swimming pool,

  プールを洗って、

 

 

 

dried clothes outside then

  外で洗濯物を干して、

 

 

 

went out for a jog.

  ジョギングに出かけました。

 

 

 

They repaired the most terrible damaged part of the road but

  一番ひどい道路を直しましたが、

 

 

 

They havent started mending the falling bridge yet.

  まだ落ちた橋は直し始めません。

 

 

 

Wow!

  おぉ・・・

 

 

 

I couldnt take the vacation houses course so

  別荘コースを通れないので、

 

 

 

I took a shortcut course then went back home.

  ショートカットコースで家に帰りました。

 

 

 

The game of scissors-paper-rock on TV reached 200 points.

  めざましじゃんけんが200点になりました。

 

 

 

I watered plants and prepared for Water World.

  植物に水をやって、ウォーターワールドの準備をしました。

 

 

 

Kaito studied a little.

  Kaitoマンは少し勉強をしました。

 

 

 

 

Around 9:30 we started Water World. Todays depth was its maxmam level, about 2 feet.

  9時半頃ウォーターワールド開始でした。今日の水深は(今年の)最高レベル50cm位でした。

 

 

 

Kaito jumped into the water many times.

  Kaitoマンは水へ何度も飛び込みました。

 

 

 

 

He played with the hose as usual.

  いつも通りホースで遊びました。

GOPR0767 28 Aug. 2021 Water World, Hose of suction pump

https://youtu.be/FHstDiYyFiA

 

 

 

Kaito played with balls sometimes he dropped it down to a river.

  Kaitoマンはボールで遊び、たまに川へ落としました。

GOPR0768 28 Aug. 2021 Water World, Ball pass

https://youtu.be/45TTfpnECCY

GOPR0769 28 Aug. 2021 Water World, Hit a ball with GoPro, Kaito falls a ball to the river

https://youtu.be/eHiPLVulOuA

GOPR0771 28 Aug. 2021 Water World, Play with a ball

https://youtu.be/CoZ_-KOREO0

 

 

 

 

Kaito really likes climbing up a stepladder and jumping from there.

  Kaitoマンは脚立に登るのとそこから跳ぶのが大好きです。

GOPR0770☆☆ 28 Aug. 2021 Water World, Play with a ball, Jump from the highest place

https://youtu.be/wKw6NaTn3oA

 

 

 

 

After that we went visited Neo Park Shopping mall then took escalators and elevators many times then visited the rooftop parking.

  それからネオパークに行って、エスカレーターとエレベーターを何回も乗って、屋上駐車場に行きました。行っただけです。屋上に行くのが目的です(笑)

 

 

 

 

We ate McDonalds in our car.

  車内でマクダナルを食べました。

 

 

 

Kaito got the policeman set as a supplement of kids menu.

  ハッピーセットのおまけで警官セットをもらいました。

 

 

 

At the reuse goods shop, we bought a kick board and beachball for 70 percent off. Summer season is almost over.

  リユースショップでビート板とビーチボールを70%オフで買いました。夏も終わりです。

 

 

 

 

Following that we played at the kids park.

  それからキッズパークで遊びました。

 

 

 

I set up the security camera.

  防犯カメラを設置しました。

 

 

 

I bought my skateboard from Amazon for US$30 because I need to show a model of skateboard to Kaito but I cannot ride on his small one.

  自分のスケートボードをアマゾンで3000円で買いました。お手本を見せなければなりませんが、Kaitoマンの小さいのには乗れないのです。

 

 

 

 

Kaito ate dinner with Policeman style.

  Kaitoマンは警官の格好で夕食を食べました。

 

 

 

 

Finally we watched fart movies together with Ted bear.

  最後におなら動画をテッドくまさんと一緒に見ました。

No comments:

Post a Comment