Wednesday, July 7, 2021

7th Jul. Bitter Melon ゴーヤだぞ

Bitter Melon

日 ゴーヤだぞ

 

 

 

 


I tied up bitter melon with a string.

  紐でゴーヤを結びました。

 

 

 

When Kaito was eating breakfast,

  Kaitoマンが朝食を食べている時、

 

 

 

I cleaned our backyard then went to school directly because

  裏庭をキレイにして直接学校に行きました。なぜなら

 

 

 

I had school bus duty today.

  今日はスクールバス当番だったからです。

 

 

 

We wrote down the menu for off-campus activities on Friday this week.

  今週金曜日の校外学習に向け、このメニューを書きました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC together with Ted bear.

  Kaitoマンはテッドくまさんと一緒にタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment