Saturday, July 3, 2021

3rd Jul. Sale 2 販売2だぞ

Sale 2

日 販売2だぞ

 

 

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

cleaned our backyard.

  裏庭をきれいにしました。

 

 

 

We had a sale as well today. Since it was Saturday, many people visited our sale.

  今日も販売でした。今日は土曜日だったのでたくさんの人が訪れました。

 

 

 

Kaito called on me around noon and sat on the new sectional chair. In this photo above, there is an advertisement paper attached on the chair. Kaito appears in the paper as the leading actor haha.

  Kaitoマンもお昼頃やってきて、新しい組み立て椅子に座りました。↑の写真に椅子に貼られた広告にKaitoマンが主役として登場しています。

 

 

 

After work, we played at the kids park and

  仕事の後、キッズパークで遊んで、

 

 

 

played mallet golf at our yard.

  庭でマレットゴルフをしました。

 

 

 

After that I jogged 7 miles.

  それから10kmほど走りました。

 

 

 

I found the snake tied by itself and trampled by car.

  自身で結ばれて?車に踏まれたヘビを見つけました。珍しい・・・

 

 

 

Vacation house area course is nice.

  別荘コースは良いコースです。

No comments:

Post a Comment