Friday, July 30, 2021

30th Jul. Weed-Killer, Insecticide, Fart Movie 除草剤・殺虫剤・おなら動画だぞ

Weed-Killer, Insecticide, Fart Movie

30日 除草剤・殺虫剤・おなら動画だぞ

 

 

 

 


Kaito watered plants,

  Kaitoマンは植物に水をやって、

 

 

 

played marathon then

  マラソンごっこをして、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

Usually we can play the game of scissors-paper-rock twice but during summer vacation we play it 4 times everyday so the score is very high.

  いつもはめざましじゃんけん2回ですが、夏休み中は4回できるので点数が高いです。

 

 

 

I removed grass with weed-killer.

  除草剤で草を取り除きました。

 

 

 

When I was cleaning our backyard, I found honeycombs.

  裏庭を掃除している時、ハチの巣を見つけました。

 

 

 

I removed them right away with insecticide.

  殺虫剤で直ちに取り除きました。

 

 

 

I had a lecture online as well today.

  今日もまたオンライン講義でした。

 

 

 

The Ted bear watched fart movies on Youtube. They are recording their farts everyday.

  テッドくまさんはおなら動画をYoutubeで見ました。彼らは毎日おならを録画しています。

 

 

 

After the lecture I picked Kaito up then watched passing trains.

  講義の後、Kaitoマンのお迎えに行き、通過電車を見ました。

 

 

 

Following that Kaito watched the fart movies together with Ted bear.

  それからKaitoマンはおなら動画をテッドくまさんと見ました。

 

 

 

We played with balls at Japanese-style rooms.

  和室でボール遊びをしました。

 

 

 

We may be addicted to tablet PC but Kaito plays a lot outside.

  タブレット中毒かも知れませんが、Kaitoマンはたくさん外で遊びます。

No comments:

Post a Comment