Sunday, July 11, 2021

11th Jul. LAKE WALK レイクウォークだぞ

LAKE WALK

11日 レイクウォークだぞ

 

 

 

 

 


YAMANEKO dolls were dried up while I was sleeping.

  寝ている間、山ネコが乾きました。

 

 

 

I jogged to vacation houses area.

  別荘エリアまで走りました。

 

 

 

Following that I ate breakfast at the room for rocking chairs.

  ロッキングチェアの部屋で朝食を食べました。

 

 

 

After a heavy rain, I cleaned our flower bed.

  激しい雨の後、花壇をきれいにしました。

 

 

 

Kaito jumped on garden stones.

  Kaitoマンは庭石を飛びました。

 

 

 

After that we visited LAKE WALK shopping mall then played air hockey. The Big Bang mode is attractive.

  それからレイクウォークに行ってエアーホッケーをしました。ビッグバンモードは面白いです。

GOPR0706 11 Jul. 2021 Lake Walk Okaya Game 1 Air Hockey

https://youtu.be/UL97CcllbaM

 

 

 

While Kaito and Tamami were playing there,

  KaitoマンとTamamiさんが遊んでいる間、

GOPR0707 11 Jul. 2021 Lake Walk Okaya Game 2 doesn't work

https://youtu.be/lLawsI5qyTo

 

 

 

I walked to the barber then had my hair cut.

  散髪屋へ歩いて行き、髪を切りました。

 

 

 

We played on a sofa until dinner time.

  夕食時間までソファで遊びました。

 

 

 

I took photos related to Tonga because I will give a lecture about Tonga tomorrow.

  明日トンガの講義をするので、たくさん写真を撮りました。

No comments:

Post a Comment