Wednesday, July 14, 2021

14th Jul. Sprained Ankle, Small Swimming Pool 捻挫・小さいプールだぞ

Sprained Ankle, Small Swimming Pool

14日 捻挫・小さいプールだぞ

 

 

 

 


I dried clothes then cleaned our backyard as usual.

 いつも通り洗濯物を干して、裏庭掃除をしました。

 

 

 

Kaito played at the kids park,

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、

 

 

 

said bye-bye to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って保育園に行きました。

 

 

 

We made sectional chairs.

  組み立て椅子を作りました。

 

 

 

We enjoyed a swimming pool. Its much smaller than my swimming pool at home.

  プールを楽しみました。我が家のプールに比べてうんと小さいです。むしろこれがイカダとして家のプールに浮かびます(笑)

 

 

 

There was a hole at a playground and I sprained my ankle there. Oh man!

  校庭に穴がありまして、足首を捻挫しました。なんてこった・・・。

No comments:

Post a Comment