Wednesday, July 21, 2021

21st Jul. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony

21日 終業式だぞ

 

 

 

When I was drying clothes, Kaito woke up.

  洗濯物を干している時にKaitoマンが起きました。

 

 

 

I cleaned our yard.

  庭をきれいにしました。

 

 

 

Kaito played marathon before he left for nursery school.

  Kaitoマンは保育園に行く前にマラソンごっこをしました。

 

 

 

We did attractive activities because it was the last day of 1st school term.

  楽しい活動をしました。1学期最終日だからです。

 

 

 

We had a closing ceremony on ZOOM application. Have a nice summer vacation.

  ズームで終業式をしました。皆さん良い夏休みを!

 

 

 

I played with Kaito then

  Kaitoマンと遊んで

 

 

 

participated in a grilled slices of meat party at Higashiyama Restaurant near my house.

  家の近くの東山食堂で焼肉会をしました。

No comments:

Post a Comment