Sunday, July 4, 2021

4th Jul. Buckwheat Noodles, Game そば・ゲームだぞ

Buckwheat Noodles, Game

日 そば・ゲームだぞ

 

 

 

 


I jogged in the morning as usual.

  いつも通り朝走りました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman and Disney World of English DVD.

  KaitoマンはアンパンマンとDWEを見ました。

 

 

 

Around noon, we visited the buckwheat noodles restaurant of my aquaintance.

  昼頃、知り合いのそば屋へ行きました。

 

 

 

We ordered kakiage, a mixture of vegetable bits fried in batter

  かき揚げと

 

 

 

and family size buckwheat noodles. It was delicious as usual.

  ファミリー用そばを注文しました。いつも通りおいしかったです。

 

 

 

After that we moved to i-city shopping mall then played games. This is Pokemon game. Kaito got a pokemon card.

  それからアイシティに移動して、ゲームをしました。これはポケモンゲームで、Kaitoマンはポケモンカードを手に入れました。

 

 

 

Lately, Kaito really likes an air hockey game and plays it well.

  最近Kaitoマンはエアーホッケーが大好きで、上手にできます。

 

 

 

Yesterday when I was working at i-city with my students, Kaito visited here and played together with Tamami and her parents. He wanted to take me here.

  昨日生徒と一緒にアイシティで働いている時、KaitoマンはTamamiさんとじいじばあばとココを訪れました。Torojiro先生にもここに来て欲しかったようです。

 

 

 

When we came back home, I cut grass,

  家に帰った時、草刈りをして、

 

 

 

changed screen film of my mobile phone then

  携帯スクリーンのフィルムを替えて、

 

 

 

watched tablet PC together with Kaito and Ted bear.

  Kaitoマン、テッドくまさんとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment